Förkylningsmåndag!

Gick inte så bra att sova bort förkylningen i natt... Gick att jobba tack vare Alvedon och halstabletter, men vi var en kort (som vanligt) och rätt bra fart så det blev lite snurrigt och jobbigt.
 
Efter jobbet så red jag och Linda Clarinett och Rabea uppför backarna med en massa travjobb. Det gick bra men när jag kom in var jag helt slut och i stället för att hjälpa Nisse nu i kväll så lägger jag mig. Nytt försök att sova bort den här jäkla förkylningen!
 
Funderar på att lägga in ett nytt moment på bloggen, dagens viltspaning! I torsdags när vi red hästarna till betet så såg vi ju en älg, i fredags en ko och kalv, igår en älg precis vid vägen när jag åkte till och från betet. I kväll såg vi en hjort! Vilket vildsafari vi har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0