Semmelkväll!

Vad less jag är just nu... Speciellt på min bil... 
 
Idén om bilen just nu är att det är någon kontakt eller sladd som är fuktig eller frusen så jag ska köra bilen och däremellan ha kupevärmaren igång för stt försöka tina och torka den. Så jag körde bilen till jobbet igår, lite intressant då den stundtals gick 20 km/h på full gas och ettans växel och ett par minuter senare är precis som vanligt... På väg hem från jobbet så är den precis som vanligt att köra, men då hör jag i ställe ett konstigt ljud. Det visar sig då att ett av däcken är löst!! Bytte det i samband med verkstsdsbesöket, det däcket har jävlats tidigare och det är något med gängen på bultarna.... Men är det inte det ena så är det andra!
 
Jag var såklart less och vi var bjudna på fika hos grannar så jag hoppade ridningen, vi åkte dit och fikade semlor och surrade i stället. Sen intag av hästar och sova, nu ny dag men just nu känns det inte som det finns någon ny energi... Men får jag bara rida lite så brukar både energi och humör landa, men det känns som det nu är så mycket annat stök att jag inte hinner med ridningen som jag vill! Fast snart måste det väl vända? Behöver jag säga att jag även spärrade mitt bank-id igår genom att slå fel kod? Känns som allt jag tar i nu går sönder eller jävlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0