Å lite mer snö...

Blev en lång dag i dag med... Men inte lika kallt i alla fall, men då snöar det i stället!
 
Uppe tidigt för att hinna med hästarna innan jag liftade med Nisse till jobbet. Efter jobbet, och Veterinärerna på tv, så red jag Expresso och Zebbe. Expresso tog ett kliv framåt i dag, han kom till och med dit att han började frusta och slappna av i travarbetet! Zebbe jobbade också på med traven i snön, det är lite för mycket snö på banan för att det ska vara helt enkelt för honom att trava med mig men han kämpar på! Och snart är nog underlaget ihoptrampat igen. 
 
Sen hjälpte jag Nisse som körde ut balar hemma hos sig, det jävlades såklart massor så nu är klockan snart midnatt och vi har precis kommit in, men lite varm choklad har jag i alla fall hunnit fixa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0