Julmarknad!

Äntligen snö igen! Nu hoppas jag på minusgrader så den stannar!
 
Igår var det fortfarande snöfritt hemma hos mig så ingen ridning. Men i morsehade det lagt sig ett tunt lager snö på isen så jag och Clarinett skrittade ut i skogen, så skönt att komma ut igen! Sen åkte jag och Nisse in till Östersund och julmarknaden på Jantli. Mysigt som alltid, toksnöade gjorde det också. Blev en omväg innan hemfärd då Nisse köpt en sele, dessutom rejält med snö och halt så det tog sin tid att ta sig hem. Men nu är hästarna nattade och vi har provsmakat ost och godis som vi köpt i dag. Nu hoppas jag på bra ridunderlag i morgon, och såklart även resten av vintern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0