Morgonpromenad!

En morgonpromenad är väl perfekt på måndagsmorgonen innan jobbet? Eller?
 
När jag kollade alla hästar innan jobbet igår så var Szum och Ruslan utanför sin hage, just då i närheten av hagen så jag tänkte att det bara skulle vara att fånga in och stoppa tillbaka dom. Men när jag rasslade med kraftfoderhinken så tittade de på mig och drog sedan i galopp ner till det andra betet! När jag kom dit, tog lite längre tid för mig, så stod Szum och pratade med stona och Rudlan gick i den tomma hagen och betade. De har olika proriteringar! Så gick vi tillbaka, inte lika lätt att gå med två hästar som när jag gick själv men vi kom fram, jag lagade hagen och kom i väg på Ica lite försenad!
 
Efter jobbet red jag Clarinett och hade Chokladen som handhäst, vi travade och galopperade uppför backarna! Efter ett par försök gick det riktigt bra att galoppera med fom samtidigt! Men det börjar bli mörkt tidigt nu så det måste man ju börja tänka på! Jag gillar inte mörkret!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0