Höstvindar och sommarvärme!

Omväxlande väder i dag, stundtals höstkänsla med blåst och däremellan sol och värme! Svårt att klä sig...
 
Jag red först Countach, red honom på grusvägen och vi travade en hel del, lite nytt att titta på men han är verkligen inte brydd. Sen red jag Ruslan och just då var det höstvindar som drog fram, vi red en skotarväg med grenar att kliva över och runt. Gick väldigt bra men det där med att ha koll på fötterna behöver vi träna lite mer på. Avslutade med ett lätt dressyrpass på Szum, lite trav på volt för att komma igång fungerar fint på gården vid betet. 
 
Sen mat innan jag åkte i väg på lektioner, och red ett par hästar. Det var kväll innan jag var hemma igen och då gjorde jag äppelpaj och så har jag klurat på mitt bokföringsproblem. Tror att jag har hittat felet, frågan är bara hur jag löser det....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0