Getingssommar!

Intensiv dag igår, igen!
 
Först en utryckning på morgonen efter en förrymd häst, fick leta lite innan den hittades och kunde återförenas med sin kompis. Efter frukost så tömkörde jag Ruslan innan jag åkte i väg och jobbade lite hästar i det stallet där jag brukar vara. Just nu jobbar vi mycket med uppsittningsövningar där.
 
Sen hem och duscha, jag och Nisse skulle äta på byn men det var så mycket getingar att det inte gick attsitta där. Som mest hade jag 10 precis runt mig! Är en riktig getingsommar och man hör heöa tiden att folk blir stuckna och hittar bon. Gynnsam sommar för getingar och flugor! 
 
Så jobbade jag på Ica 16.30-20 och efter jobbet red jag Clarinett. Jag drabbades någon gång under dagen av förkylning så jag är inte tiktigt pigg i dag, hoppas det lättar för det är mycket på agendan i dag med!
 
Det är tydligen godast vatten i den röda baljan så alla vill dricka ur den! Minna, Dajmen och Wasabi i mitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0