Förkylningstider!

Förkylningen har verkligen satt sig på luftvägarna, jag hostar, är orkeslös, nästan ingen röst och har ont i halsen. Inte bästa läget för att rida dressyrträning i ett ridhus som mest kändes som ett växthus..   Men det gick det med!
 
Först red jag dock ut med Countach och Ruslan, Ruslan fick gå en kortare tur i skritt men det var ju första riktiga turen ute. Countach fick gå där man var tvungen att ha koll på fötterna och sen lite trav på vägen. Båda två så duktiga och positiva!
 
Efter lite lunch så åkte jag och Clarinett på dressyrträning, med några ärenden på vägen dit, samma tränare som sist. Vi jobbade med att få Clarinett bättre fram för skänkeln, och få henne kvickare och kortare. Tyckte ändå det gick bättre än förra gången men jag var helt slut efter. När jag kom hem så red jag och Linda ut med Chokladen och Bea, mycket trav uppför backarna. Sen var jag helt slut!! Chips, dip och guacamole, och bokföring till kvällsfika! Nu hoppas jag på att kunna sova trots hostan...
 
Countach efter ridningen, han ser inte så engagerad ut på den här bilden...
 
Ruslans öron i skogen!
 
Jag och Chokladen!
 
Och en failbild där hon ser ut att ha åsneöron!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0