Hej då Tant!

I dag har vi tagit bort Tant, det kommer ett eget inlägg om det med bilder och minnen senare, men inte i kväll. 
 
Det har varit en tuff dag i dag. Var uppe tidigt för att hinna allt, släppte ut Chokladen och Clarinett som sovit inne, eller jag tror inte att de sovit så mycket... Och så borstade jag Tant, och gav henne massor av morötter, ställde henne i en egen hage med en massa gräs. Sen på dagen kom Nisse och tog bort henne och styrde upp grävningen. 
 
Jag var nog lite spänd på jobbet, och det var som vanligt på fredagarna högt tempo. När jag kom hem så drog jag igång med hästarna. Jobbade Odessa i töm, hon ställer bättre i nacken nu, vi jobbade med varvbyten i trav och provade lite galopp i tömmen, och det kändes bra. Red sedan Clarinett, trimmade lite och går hon så på tävlingen i morgon ska det ju inte vara några problem att rida en LB. Men vi får väl se, höll för övrigt på att ramla av en gång också... Sen tvättade jag henne och grejerna, och packade. Nu sova för det är ännu tidigare morgon i morgon!
 
Några sista bilder på Tant:
 
Pussmule!
 
 
 
Och mina fina bäbisar:
Dajmen!
Lemonaden!
 
Och Odessa från kvällens tömjobb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0