Skitväder!

I dag har det varit en riktig skitdag! Förutom skitväder, rejäl blåst och en massa plusgrader och halka så håller jag tydligen på att bli förkyld, igen!! Jag hade mycket på planeringen i dag men vädret satte stopp för det mesta, inget väder att jobba unghästar eller stökhästar i!
 
I stället fick jag lite annat gjort, mockade nya lösdriften och krattade hö, gjorde lite kontorsjobb som att skriva fakturor och pricka av betalningar. Sen red jag ut en sväng med Tant, hon är likadan oavsett väder och nere i skogen var det lite lugnare. Sen gröt till lunch innan jag mockade Nisses stall, och sen körde han balar åt mig.
 
Kvällens lektion blev inställd och i stället har jag lagt in hästarnas vaccinationer i tävlingsdatabasen. Ja det skulle ju göras det med, inte lika roligt dock. Hoppas på en bättre dag i morgon!
 
Jag hade i alla fall bra hjälp med mockninen av lösdriften! Chokladen, Lilla grå och Clarinett ville gärna vara med!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Det blir bättre :)

2017-03-15 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0