Måndagsridning!

Kallt på måndagsmorgonen men jag tillbringade ju ändå dagen på Ica så det kvittar. Efter jobbet så red jag Szum, han var riktigt fin igen. Tror att han gillar det här underlaget lika mycket som jag! Egentligen är det ju inte jättebra, har nog nästan 4 decimeter lössnö på banan, det blir ju såklart både spårigt (vilket knappast Szum bryr sig om utan mer jag) och ganska tungjobbat, men det är bra grepp i alla fall. Hur som helst så har Szum varit riktigt fin ett par gånger nu trots att jag inte hunnit rida så mycket. 
 
Nisse kom hem ganska sent efter att ha varit i väg och verkat och skott en hel drös hästar, jag hade fixat varma mackor och efter det så var det bara att sova. I dag väntar en del spännande grejer, men först gratta Nisse som fyller år i dag!
 
SzumBrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0