Fredag hela dagen!

Fredag och sommarfeeling i dag. Fast med jacka på då...
 
På förmiddagen, innan jobbet, så red jag ut en sväng med Clarinett. Det blåste lite på förmiddagen men vi red en sväng där det är lite mindre vindutsatt så det blev ändå en mysig tur.
 
Sen fullt ös på Ica, som vanligt på en fredag men nu även pingsthelg. Efter jobbet så red jag och Linda ut på Odessa och Tant. I dag skrittade vi rundan i skogen ovanför gården, så det var både rejäla backar och besvärlig terräng för Odessa. Men hennes största bekymmer var hur hon skulle kunna sno åt sig så mycket löv som möjligt! Var ju som ett helt skafferi!
 
Sen kom Nisse och slog på bakskor på Clarinett, hon lämnade ju dom i skogen när de var på rymmen och jag vill ha dom på tävlingen. Som avslutning så släppte jag Szum, Tant och Clarinett i hagen jag gjorde i veckan. Lite längre att gå men härligt bete!
 
Från min och Clarinetts tur på förmiddagen! Det blåser i manen!
 
Jag och Odessa efter kvällens tur. Hon har så söt min på den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0