Roadtrip!

Igår tog jag ledigt från hästarna här hemma och hängde med på roadtrip! Nu var det väl inte någon semsterresa direkt utan jag följde med Nisse till Östersund där han skodde och verkade några hästar, och chippade och idkollade några föl. Nu var vi bara på tre ställen men det blev en del surr också och vi var inte hemma förrän vid midnatt, som vanligt alltså!
 
Jag fick i alla fall träffa en gammal bekant, en av hästarna Nisse skodde var hos mig på inridning sommaren 2009! Hon jobbar just nu i en verksamhet med köruppdrag och turistkörning av olika slag där hon även rids en del. Roligt att se att denna fina häst, som jag gillade väldigt mycket nör hon var här, verkligen används och kommer många till glädje!
 
Nu ny dag och lite sol ute! Bara att dra igång och rida!
 
Här är en bild från sommaren 2009 när Bedåra, som kag träffade igår, var här på inridning. Bilden är från Tjärnterrängen där hon fick testa på vattenhinder!
 
Och några bilder från förmiddagen hemma innan vi åkte:
Baloo som rullar ut ur bild...
 
Trött Besten!
 
Szum och Malle myser i ligghallen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0