Ridtravarkurs!

I dag har jag haft ridtravarkurs här hemma! Det har gått jättebra! Lite varierande väder, varmt och sol på förmiddagen och sen regn... Fina hästar, bra ridning och trevliga deltagare! Jag tror inte att jag haft någon ridtravarkurs med så jämn och hög nivå på ekipagen. De har ridit dressyr och markarnete med bommar och hinder, haft teori och sen ätit och fikat!
 
Efter kursen så red jag hem Szum. Han och Manne får bo hemma den här veckan, jag vill trimma Szum lite extra och dessutom stannade en av hästarna från kursen kvar och vill ha lute sällskap på gården. Det är Besten som ska vara här för att tränas lite, han var även här förra sommaren. 
 
Nu är jag rätt trött och tom, i morgon bitti är det lektioner som gäller så det är nog lika bra att sova. Vad då semester??
 
Bilder från dagens ridning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0