Juli!

Icadag i dag med. Jag jobbade Lilla Grå i töm innan jag åkte på Ica, hon känns som vanligt igen så nu ska vi dra igång ridningen ordentligt. 
 
På kvällen efter jobbet var det svalt och bra ridtemperatur. Jag red två lite lugnare turer, först jag och Linda på Tant och Odessa. Vi red i trollskogen med trav på smala, slingriga stigar vilket är bra balansträning. Sen red jag en annan sväng med Clarinett, när vi kom upp i kraftledningen så snodde Clarinett runt och blev som en giraff att sitta på, hon blåste som en drake och ville nog helst dra hem! Det måste ha varit något djur där men jag såg inget. Med lite övertalning så fortsatte vi turen som planerat om än lite spänt. 
 
Att alla inte alltid gör sig på bild vet man ju, men i dag har jag lyckats ta flera bilder där hästarna sett betydligt galnare ut än vad de egentligen är! 
 
Lilla Grå i morse! Ser mest sur ut...
 
Odessa efter kvällens ridning, hon lyckades hitta en stor kvist från en hallonbuske på hemvägen. Kan vara bra med matsäck!
 
Och så några bilder där de ser lite mer normala ut:
 
 
Och en uppsutten bild på Odessa med matsäcken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0