En halvmeter snö!

Jag beställde en halvmeter snö i december, verkar som att jag får det nu! Bara något försenad leverans!
 
Jobbat i dag, och blev kvar på jobbet eftersom vi hade kunder i mer än 20 minuter efter stängning. Efter jobbet så skottade jag lite snö och red Clarinett på banan. Hon var väldigt fin, underlaget är inte helt hundra men fungerade bara man tog set lite försiktigt. Vi tränade lite på att rida på ruter ess som vi gjorde på träningen, i trav och galopp även om galoppen mest var fattningar. Sen red jag på fyrkanten och fattade galopp ur hörnet på kortsidan, galopperade långsidan och bröt av innan hörnet. Hon blev jättefin i det jobbet och galoppen var riktigt bra! Sen hjälpte jag Nisse att mocka och ta in hästarna, så det blev sen kväll i kväll med!
 
Chokladen i morse, det gäller att låta sig snöas över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0