Dajmens ben!

Jag tycker att Dajmens framben nu är nästan helt raka, tog några bilder så ni ska få se skillnaden!
 
Så här ser hon ut nu! Själva bilderna är inte så fina men det får ni bortse i från, kolla på benen!
 
 
 
Hon föddes ju x-bent på båda frambenen, då såg hon ut såhär:
Nyfödd!
 
Vänster framben rätade upp sig själv men inte höger så när hon var 6 veckor så opereade de in en skruv i höger framknä som gjorde att benet bara skulle växa på en sida. Här är kvällen innan operationen.
 
Med bandaget såg det ännu krokigare ut!
 
Här är ca en månad efter operationen. Det tog lång tid för benet att räta upp sig, mycket längre än jag hade trott!
 
Här är på hösten och nu ser man skillnad!
 
Här i vintras, i december tror jag. I februari opererades skruven bort. Då tyckte jag inte att benet var helt rakt men nu tror jag inte att man ser det om man inte vet om det. Ska bli spännande att se hur hon ser ut om några år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0