Sena kvällar!

Foten lyssnade bra på mig igår och kryade på sig bra, det gick fint att jobba idag och min 4a gradiga hälta igår har i dag varit mer som en halvgradig eller en gradig hälta i dag!
 
Efter jobbet så red jag först Lila grå, hon fick först jobba lite i lina och då bland annat över ett sockerbitshonder som hn hoppade som om det vore en meter! Sen red jag lite lätt påbanan. Pavel fick gå i töm i dag, först lite jpbb som vanligt med start och stopp, trav på volt med halter och lite skritt över bommar. Sen kopplade jag fast ett grimskaft i gjorden och med det hängandes fick han gå i både skritt och trav, jag växlade sida och sen satte jag på två grimskaft som släpade efter honom, ungefär som när man börjar inkörning! Han blev lite irriterad när han trampade på dom men brydde sig inte så mycket ananrs, bra toleransträning!

Lite kontorsjobb, har skritvit fakturor och betalat fakturor och såklartblev det sent även i kväll. Helt hopplöst att bli klar i tid och komma i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0