Värmeslag!

Varmt redan i morse, jag började med att rida Szum och var sedan helt slut! Fortsatte med att longera Rosetta,  dag med en inspänning, och sedan tömköra Francesca. Hon fick bland annat trava över höga bommar! Så lite fick jag gjort även om allt gick segt!
 
Sen fick jag ett ryck och provade vattenspridaren som jag köpte för två år sedn för att bevattna ridbanan med. Det gick ganska bra men det krävs ju att man fyttar den rätt ofta... Nu var ju inte vattningen något problem i dag för när jag höll på att ta un hästarna på ridskolan så öppnde sig himlen och åskan brakade lös! Jag gillar verkligen inte åskan men tack vare ridhuset gick det bra att ha lektioner ändå.
 
Handlade mat på hemvägen så nu har jag precis ätit en sen middag, potatisgratäng och grillad kyckling, antar att det bara är duschen och sängen som gäller nu!
 
Rosetta och Francesca spanar in vattenspridaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0