Avig!

Jag är ju lite lätt förvirrad mest hela tiden men vissa dagar märks det mer än annars!
 
Började med att rida Clarinett på banan, i dag släppte vi lite fokuset på galoppen, även om vi galopperade, och jobbade i stället mycket sidvärts. Sen var det bara att byta om och åka på Ica.
 
Och det var väl just där någonstans som det blev lite tokigt, men det visade sig långt senare. Ungefär efter halva dagen sitter jag i kassan när en för mig okänd man, på väldigt knagglig svenska börjar prata om någon tröja. Han drar i sin tröja och pekar på min och till slut förstår jag, jag har tröjan avig, alltså ut och in! Så jäkla pinsamt! Men vi skrattade båda två och jag konstaterade att han var den första att märka det! Och sen var det bara att sitta resten av kassapasset med tröjan avig, men ingen mer sa något.
 
På kvällen efter jobbet så tömkörde jag Lilla grå, i dag var vänster varvet bättre och i höger är hon så fin! Nu är det bara att ladda upp inför en jobbhelg!
 
Några bilder från stonas hage i morse!
Charmonix och Lilla grå!
 
Tant och Clarinett, 20 år mellan dom!
 
Clarinett var trött när vi skulle rida!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0