Kylslaget!

-27 grader i morse, det är inte roligt! Dessutom kallt inne eftersom jag inte hann elda upp värmen tillräckligt igår. Men nu i kväll bara -19 ute och betydligt varmare inne så det känns hoppfullt!
 
I dag jobbade jag på Ica på förmiddagen, sen hem för att elda, äta, fodra och vattna hästar innan ajg åkte till ridskolan. Jag ska ha lektionerna på ridskolan alla torsdag under våren. Det känns både roligt, spännandeoch lite nervöst. Är några år sedan jag jobbade på ridskolan senast och jag har inte alltid trivts när jag har varit på ridskola men nu har det gått några år och jag tror det kommer gå bättre. Idag hade vi lite upptaktsmöte med genomgång av hästar och rutiner, och sedan hade jag två lektioner. Det gick rätt bra och jag tror attdet här kommer bli både bra och roligt!
 
Nu elda lite mer och sedan ladda inför mer Ica i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0