God jul!

Igår var det uppesittarkväll, men jag missade nog något för jag somnade klockan 21 i soffan... Det var en hektisk dag på Ica och jag gjorde inget annat med hästarna än att natta dom. I stället gjorde jag ägghalvor med räkor som vi åt framför tvn. Tittade på sammandraget från Friends, spelade Bingolotto och hade koll på travet, hade en Harry Boy men tror inte att jag fick in mer än ett lopp, så inget ridhus där inte! Två små glas Baileys hann jag dricka också innan jag somnade, ingen skinka griljerad heller!
 
I dag snöar det, äntligen! Tyvärr är det plusgrader men jag hoppas ändå att snön får ligga kvar. Jag har pysslat med mina hästar, gett dom juläpple och ridit en sväng med Tant! Det brukar jag alltid göra på julafton. Sen har jag hjälpt Nisse att mocka och fixa med hans hästar, och nu är äntligen julskinkan i ugnen!
 
God jul alla läsare!
 
Lemonaden provade tomteluvan Igår kväll!
 
Orädd är hon i alla fall!
 
Från min och Tants tur i dag!
 
Några av Nisses ardennrar!
 
Full fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0