Mörkare tider!

Ica i dag, sen hem och rida. Tänk att det redan börjar bli mörkt på kvällarna, snart höst. Jag gillar verkligen inte mörkret!
 
Skrittade ut Szum en sväng i skogen, han tjafsade inget men blev lite spänd. Så länge vi höll oss på vägen så var han avspänd men när vi kom in i skogen och fick gå både över och under träd, och genom buskar så spände han till lite, jag tror att han tycker att det är lite jobbigt att koncentrera sig på att gå! Red sedan en liten sväng med Tant, innan det var mörkt och jag fick kolla efter hästar i hagarna med mobilen som ficklampa! Dags att dra igång alla lampor på gården! Hann se lite när Nisse körde Rosetta också, nu blir det lite kvällsfika och sen sova!
 
Från min och Tants tur, dimman har lagt sig över älven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0