Ledig lördag!

Haft en hemmadag i dag!
 
Började med bokföring och kontorsjobb eftersom det regnade och var grått. Mitt på dagen gick jag ut och tömkörde en väldigt fin Szum! Han var laddad och lite okoncentrerad men däremellan så otroligt fin! Speciellt i aloppen såg man hur han har kommit upp i formen och bär sig bättre!
 
Sen kom Alida och vi red ut med Tant och Clarinett. I dag vr det mycket att tiita på, otroligt många bilar (hur kan det var så många bilar på den här vägen, det bor ju ingen här!?!), en kille med hundar, borttagna virkesupplägg, barn och annat spännande. Clarinett är inte så spänd och stökig av sig men det märktes att hon blev trött av alla intryck, och av alla backar såklart!
 
Lite annat pyssel har jag hunnit med ute också innan mörkret och lite städning inne sen. Nu väntar middag hos Alida i kväll och sen utgång på byns cafe´ där det i kväll är Blues som gäller. Jag är inte jättetaggad, less som jag är just nu, men tror det är bra att komma i väg lite!
 
Szum i dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0