På resande fot!

Det är inte ofta jag är på resande fot men i kväll är jag i Norrköping! Jag ska på kurs i Stockholm i morgon, det stämde inte med tågtiderna att åka över dagen och i stället för att bo över i Stockholm så åkte jag till min kompis Stina, som jag gick ridlärareutbildningen med, i Norrköping. 
 
Innan jag åkte så red jag Clarinette. Vi kunde hålla till på banan, jag longerade lite först och sedan satt jag upp och red. Det gick verkligen jättebra, vi har ju bara travat en gång förut och då med Tant framför men i dag travade vi lite på banan utan problem! 
 
Nu ska jag umgås lite med Stina, i morgon väntar en lång men förhoppningsvis givande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0