Solenergi!

Härlig sommardag med sol och värme! Allt blir så mycket roligare och lättare när det är finväder, jag får massor av energi av solen!

Började med att åke ner till betet och tömkörde Szum. Han var fin men lite loj, men det kan man ju få vara när det är sommar!

Fortsatte till jobbet och npågra itmmar där, sedan direkt i väg för en hoppträning. Tjejerna red riktigt bra och hästarna hoppade fint, så mycket mer behöv inte för att hålla energin uppe! Fortsatte kvällen med att tömköra Traffe som även han arbetade på bra, och med att fylla upp alla vattenbaljor till max, sägs att värmen ska hålla i sig till veckan! Väl hemma igen så gjorde jag pastasalld till middag och nu har jag även hunnit med att skriva några fakturor. Men nu tror jag att det får vara nog för i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0