Teaterkväll!

Igår tog jag lite ledigt från hästarna för att vara cicil och lite kulturell!
 
Efter jobbet åkte jag bara hem och tog en snabbdusch, Elise kollade hästarna så det behövde jag inte fundera på, och så åkte jag och två vänner på teater i Sollefteå! Det var en utomhusteater och vädret var ju verkligen perfekt för det1 En gemensam vän till os var med och spelade i testern, annars hade vi nog aldrig kommit på iden. Det var i alla fall jättebra, alla spelade bra, platsen för scenen var helt fantastisk och det var verkligen underhållande. Sen åkte vi hem och avslutade kvällen med lite ost och kex.
 
Ny dag i dagoch en ledig lördag! Det är inte så ofta ja gahr det, ska rida lite nu på förmiddagen och sen får vi se vad det blir. Det är svalare i dag och blåser lite, skönt när man ska rida men ananrs får det gärna var sol och sommarväder för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0