Svängig bransch!

Det svänger verkligen snabbt i den här branchen, på både gott och ont. Ibland går detlite för fort bara så det känns inte som jag hinner med!
 
I dag åkte jag i väg för lektioner på förmiddagen, jag har både tömkört, ridit och haft elktioner så det var verierat! När jag kom hem värmde jag en matlåda senigår lite snabbt innan jag började mocka ut boxarna. hann nog med en fem-sex kärror innan det kom en häst! Det är en 4 årig islänning som ska ridas in! 
 
Vi åkte ner till bete med henne, jag hade gjort en egen hage till henne och hon verkar helcool. Sen passadejagpå att jogga Traffe lite i töm så han fick jobba bort lite spänningar sedan igår. Nu har jag lite kontorstid och försöker få lite gjort på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0