Less på blåsvädret!

Nu börjar jag bli less på det här skitvädret och blåsandet! Visst det torkar bra, så här torrt brukar jag inte ha i hagarna i april, men det får ju vara någon måtta på det! I dag har det blåst och snöat om vartannat hela dagen, visserligen har jag varit inne på Ica hela dagen men ändå...
 
Det var fortfarande lite busväder när jag kom hem och jag fick styra om mina ridplaner lite. Men jag arbetade i alla fall Szum i töm, han var både laddad och riktigt fin. Det börjar kännas som han är på gång tillbaka som han brukar vara! Sen red jag Tant, hon fick jobba lite lätt på banan för att jobba igenom kroppen lite efter tisdagens träning. Vi jobbade mot låg och rund form, och hon kändes riktigt fin utom vänster galoppen som kändes lite kantig. På tisdag ska mina hästar få massage och det tror jag kommer bli jättebra, sen hoppas jag att alla är i topptrim igen! Nu hoppas jag att vädret är lite bättre i morgonkväll så jag kan rida ännu lite mer då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0