Energikick!

I dag hade jag en energikick på dagen viklket resulteade i ett jag planerat in en massa grejer framöver. Nu blir jag trött bara av att tänka på allt...
 
Lite energi fanns kvar när jag kom hem från jobbet i alla fall, så jag red Szum. Hade en misstanke om att han skulle vara spänd så jaghade redan innan bestämt mig för att jobba som vi gjorde på träningen i torsdags. Lugnt, enkelt och bara göra det som känns bra. Nu kom spänningarna ut som istadighet och att han stod emot i stället för att bli livlig och stökig, men jag jobbade precis likadant ändå och det släååte efterhand. Han blev aldrig tung i handen och kändes stundtals riktigt fin, dessutom såg jag i skuggan att han inte var så låg i formen utan faktiskt kom upp lite i nacken. Det går nog åt rätt håll även om jag får ta att det i bland blir lite pass som i dag med enkelt jobb och bara avspändhet som mål!
 
NBu ska jag leta efter den där energin jag hade på dagen, den kanske kan behövas i morgon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0