Tävlingsladdning!

I dag ahr det verkligen varit skiftande väder, själv har jag ju varit inne på Ica hela dagen så mig har det inte gått någon nöd på (till skillnad från mina klubbkompisar som i dag har haft ponnyhopptävling utomhus!). Varje gång jag tittat ut genom fönstret så har det varit olika väder: snö, hagel, spöregn och därimellan lite sol.
 
På kvällen red jag ut Tant en sväng, i vinterkläder, en rätt lugn tur som uppladdning inför morgondagens tävling. Jag har även tvättat henne, med tanke på vädret så gick det väldigt snabbt, packat alla grejer och förberett. Nu hänger det bara på Räkan om det ska bli någon tävling i morgon. Måste säga att det är svårt att ladda för tävling när det hänger lite löst om det blir något elelr inte. Tant kommer bli sjukt besviken om hon inte får åka på tävling för hon vet vad som är på gång och har redan börjat ladda. Allt hänger nu på om det blir något föl i natt och hur Räkan ser ut och är i morgon. Spännande! Just nu tittar jag i kameran och nu står hon och hänger i lösdriften, till Szums stora förtvivlan för då tror han att han är ensam i hela världen....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0