Inställt pga fölvak!

I dag ställde jag in det jag hade planerat för jag vågade inte lämna Räkan, tror det börjar närma sig på riktigt nu. Så det blev inget kiropraktor besök för Szumoch inga lektioner. Jag har bokat in lektioner som vanligt denna period men med reservation för att det blir inställt, och så blev det tyvärr i dag. Nu är det ju förhoppnngsvis en kortare period som det är så här struligt så det är ju bara att gilla läget även om jag blir lite rastlös av att bara vara hemma hela dagarna.
 
Trots att det känns som jag mest har haft koll på Räkan i dag så har jag hunnit med lite annat också. Momsen är redovisad, Tant red jag ett lättare galoppjobb på, Szum är arbetad i töm, boxarna har jag oljat färdigt, banan är krattad, tvättat schabrak och vinterkläder och lite annat småpyssel. Nu är det bara att ladda upp för en vaknatt, håll tummarna att fölis kommer ut snart!
 
Räkans "tuttar" i morse!
 
Szum efter vårat tömkörningspass!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mánadis' Vildhäst

Håller alla tummar!
Lycka till Räkan :D

2014-05-06 @ 22:24:35
URL: http://manadisvildhast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0