Vårkänslor!

I dag har det varit ett fantastiskt vårväder med sol och blå himmel, perfekt att rida i! Så klart så har jag jobat och fått vara inne hela dagen. Men det är inte så synd om mig för jag är ju ute mest jämt annars och efter jobbet så stack jag och Alida ut på en tur med Flisan och Tant. Det blev en ganska lugn tur men det var väldigt skönt att kunna rida efter jobbet och det är ändå ljust! Dessutom börjar alla grusvägar tina fram nu så vårkänslorna är på topp! Just nu skulle jag kunna ha hur många hästar som helst att rida, våren är verkligen som gjord för ridning tycker jag!
 
Nu ska jag gå ut och ta in hästarna och sen blir det våfflor hos grannen i kväll! Blir lite firande då deras aredennerhingst blev godkänd i dag nere på Grevagården och igår blev en av deras uppfödningar godkänd som hingst, bra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0