Trimmar måndag!

I dag har jag varit hos distirkssköterskan och fått veta att jag är frisk, har ju känt mig rätt hfsad i går och i dag men i natt var jag vaken flera gånger och som längst nästan en timme... Men jag har ingen infektion, inga streptokocker och andningen låter normal, så det är nog bara att vänta ut att hostan ger sig. Känner mig dock riktigt bra just nu!
 
På kvällen efter jobbet så red jag Tant, vi red dressyr på banan som var betydligt bättre än jag hade väntat mig. Snön har fastnat rätt bra och Tant halkade inte en gång i dag, visserligen galopperade vi inget men det hade nog gått det med. Jag fick i dag jobba mycket med att få henne framme, hon vill gärna använda all energi uppåt i stället för framåt. Efter en stunds jobb blev det bättre och hon var fin på slutet, tyckte även att jag fick ut halsen lite mer på henne då än jag brukar. Jag gillar verkligen de här kvällarna när jag kan trimma på banan i lugn och ro, och i dag var det jätteskönt väder dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0