På träning med Szum!

I dag är jag och Szum på mini träningsläger, välbehövligt och skoj!
 
Red först lite hemma. Generalen fick gå ett lättare pass på banan, kändes rätt okej efter den ofrivilliga vilan, och Prins red jag ut. Åkte ner till betet för att rida Tant och Elise var där precis då så vi red en sväng tillsammans! Perfekt timing!
 
Sen gjorde jag klart allt hemma, lastade Szum och åkte till Nälden! Jag är nu på samma ställe som där jag var på läger i fjol sommar,  hemma hos Sara. Vi har känt varann i 14 år så förutom att rida så har det blivit mycket prat, god mat och några vinglas! 
 
Ridningen gick bra, förutom att Szum inte är riktigt bekväm och van med barn som hoppar studsmatta, cyklister, lastbilar och annat som drar hans uppmärksamhet! Mellan störningsmomenten, som jag mest ser som miljöträning, så sprang han fint och Sara som inte sett honom sen i februari tyckte det var stor skillnad. Jag är jättenöjd med honom och så glad att jag åkte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0