Hot, hot, hot!

Hot, hot, hot, varmt ute i dag med!
 
Red tre hästar nere på betet. Först Generalen som fick skritta samma sväng som igår, i dag var han mer avspänd och gnäggade bara ett par gånger efter de andra hästarna. Sen red jag Pålstina, hon var på hugget som vanligt och även i dag fick vi till en galopp. Avslutade med en liten klättringstur på Tant!
 
Sen var det ara att ladda för 4 timmars hoppträning hos Nylands Hästsportlag! De ska ha en liten hopptävling på söndag och vi körde träning på banan i dag, det var stort intresse och jag hade 11 ekipage som red i kväll! Väldigt bra! Dessutom ordnade de grillning under kvällen så när träningarna var över så åt jag grillat innan jag åkte hem! En otroligt fin kväll men det var så varmt att svetten rann ända tills 21 tiden, helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0