After work!

I kväll har jag gjort något väldigt ovanligt för att vara mig, jag har varit civil och gått på After work! Jag hade bjudit grannarna och en vän på After work med amerikansk buffe som födelsedagspresent och tack för hästhjälp. Så efte jobbet så åkte jag bara hem och svidade om (och så klart tände upp, kollade hästar, matade katter och en massa saker till som måste göras om man ska i väg) sen åkte vid till Hallstabergets Hotell i Sollefteå! Buffen bestod av olika röror, grillade revben, kyckling, sötpotatis och en massa annat gott, vi blev alldels för mätta men gott var det! Några timmar, ett par cider, massor av mat och surr senare åkte vi hem väldigt nöjda. Alldeles för sällan man gör sånt här, det gäller inte bara mig utan även mitt sällskap, måste bli oftare i framtiden!
 
I morgon ska jag bara vara hemma och rida, ta det lugnt och försöka kurera min hosta som gör mig galen just nu! Vill inte riktigt inse det men börjar misstänka att jag inte är riktigt frisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0