Dagen innan dagen D!

Nu börjar det dra i hop sig till Midas premiering! I eftermiddag åker jag med honom till Wången. Min förhoppning är att jag ska kunna longera eller rida honom där innan kvällens middag. I morgon kommer hästägarna upp och våran första visning är redan 8.30 Det ska bli väldans spännande detta! 
 
Men innan vi åker så väntar så klart en massa pyssel här hemma. Nu ska jag gå ut och tönköra Szum, sen kommer Alida och vi ska rida ut på Tant och Flisan. Sen ska ju Mdas bada igen, alla grejer ska packas och allt ska förberedas här hemma. Som tur var har jag Alida som hjälper mig med hästarna här hemma!
 
Håll tummarna i morgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mánadis' Vildhäst

Önskar dig och Midas stort lycka till!
Hoppas allt går bra, jag ska hålla tummarna:)

/Disa

2014-04-12 @ 13:57:53
URL: http://manadisvildhast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0