Blöt kväll!

Är hemma igen efter en lång dag, först heldag på Ica och sedan lektioner och jag kan konstatera att hästeriet är inte lika roligt när det är dåligt väder. Regn och blötsnö har det varit i kväll och jag var både blöt och kall när jag kom hem, trots klädbyten!
 
Ryttarna kämpade på bra i blötan, speciellt de två sista tjejerna fick kämpa eftersom jag var rätt hårda med dom då jag tyckte de slarvade lite i början. Jag red en häst åt en kund också, har ridit hästen en gång förut, det var i somras och då var jag beredd att byta ut alla mina hästar mot den. I dag var jag väl inte riktigt lika såld, men jag hade gärna sett den hästen hemma i min hage! Ett fuxsto, tror att fuxston är min grej! Nu är det bara att försöka få upp värmen och sen sova så jag är lite piggare i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0