Istid!

Samma kyla i dag som i går, det är jättefint med solen som lyser men det är kallt! Har pysslat med bokföringen i dag med, nu är 2012 helt klart vilket känns skönt, har skickat in uppdateringar till hemsidan och även i dag bakat, denna gång brownies. Om de går att äta återstår att testa, hittade ett recept i bakboken jag fick av Malin i julklapp.
 
I dag har jag ridit lite dressyr på Räkan, hon stod emot lite i början men släppte fint sen. Är väldigt nöjd med galoppen i dag, det var den bästa på länge. Trimmade en del utan stigbyglar i dag, det är ju bra sitsträning men även effektivt mot kalla tår! Sen longerade jag även Szum. Han fick jobba över ett lågt räcke i linan, tyckte han hoppade rätt bra i bland tom bättre än på löshoppningen.
 
Resten av dagen har gått åt till att elda. Det är typ det enda jag gör just nu, och ändå är det halvkallt inne! I måndags när jag kom hem från jobbet var det 13 grader inne, det är inte kul så är det lika kallt i morgon så får jag åka hem och elda lite på lunchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0