Optimistisk planering!

Jobbade till 18.00 på Ica i dag, men klockan var nästan halv sju innan jag var på väg hem. Detta hindrade inte mig från att ha stora planer för kvällen. Nägonstans på vägen strök jag ridningen av en häst, och det var nog tur eftersom klockan var 23.00 innan jag kom in ändå. 
 
Under kvällens fyra timmar har jag hunnit med:
Att rida ut Lillan tillsammans med Malin och Oliven. Kan inte låta bli att även i dag var lyrisk över hur cool och avspänd hon är nu, och vad mycket hon börjar ta för sig! I dag travade hon först en bra bit trots att det var en för henne ny väg, hon som varit så försiktig tidigare, det är jättekul!
 
Lasta och köra hem tanten och Tagg som ska tävla i morgon. Jag har även gått i genom alla Taggens broddhål så det ska vara lätt att brodda i morgon, tanten är ju nyskodd så det borde vara lugnt med hennes skor. Har packat och putsat alla grejer, i alla fall så hoppas jag att jag har packat allt... Sen hann jag även bort till grannarna för en panikpåfyllnig av olja i bilen och lån av broddar, hade 15 stycken men behöver 16, så typiskt! Sen har jag ju såklart gjort allt som jag brukar göra jämt som att fylla vatten, gosa med kattungarna och pussat på Szum.
 
Tycker ändå jag gjort det rätt bra, även om planen från början var att jag skulle rida tanten också. Men i bland måste man inse att man inte räcker till för allt man vill... Nu är det bara sova och duscha som gäller, håll tummarna i morgon att jag sitter kvar!
Finaste tanten på förra tävlingen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0