Lång dag!

Blev en lång dag i dag med, som tur var har det varit härligt vårväder! Började dagen med att rida ut Peppe, han skötte sig utmärkt som vanligt! Sen blev det Ica några timmar innan jag åkte vidare och hade två hoppgruppe, en dressyrlektion och red en kundhäst.
 
På kvällen fortsatte jobbet med hästarna här hemma. Först red jag och Malin ut med Szum och Oliven. Tyckte Szum var lite mera avspänd i dag men nog fick jag rida allt! Skönt att det går bra i alla fall och att han får komma ut och bli lite trött! Sen tömkörde jag Cadde. Vid det laget hade det såklart blivit mörkt, så jag började med att styra runt lite utanför boxarna innan vi gick ner till vägen där vi tömkörde lite på volter och åttor. Tycker han var riktigt fin i dag, tror han kommer bli en toppentrevlig ridhäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0