Tystnad!

Jättefin höstdag i dag med, riktigt varmt ute som brittsommar! Alla hästarna är motionerade. Räkan har jag skrittat ut, Taggen fick gå lite lätt dressyr och Szum tömkörde jag. Han lyssnade jättebra i dag -ända tills vi skulle gå tillbaka till stallet, då försökte han dra till dom andra hästarna. Efter lite disskutioner, en sväng ner i ett dike och en runda i en buske så gjorde vi om och då gick han utan att tveka. Så tråkigt bara när han hade varit superduktig hela passet. 
 
Nu kommer bloggen bli lite tyst några dagar. Jag ska åka ner till Flyinge och titta på unghästchampionatet, ska bli så roligt att titta på fina unghästar och bra ridning! Är tillbaka på måndag med ny energi och ny inspiration!
Så här fina hästar ska jag kolla på i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0