Rolig Räka!

I dag fick Räkan följa med när jag åkte för att ha lektioner och träningar, gäller att passa på att hoppa lite när man har chansen. Tottes ägare, Mats, red i dag Totte för första gången och det gick jätttebra! Även övriga ekipage skötte sig bra!

Efteråt red jag Räkan, det var rätt blött på banan vilket inte Räkan direkt gillar och i början stod hon emot lite. Men efter att jag hoppat en stund så släppte det och hon kändes riktigt fin i hoppningen! Jag hade en enkel övning med tre räcken med tre galoppsprång mellan. Började med låga hinder och red på fyra galoppsprång med volter över hindren, innan jag red på tre galoppsprång och lite mer frammåt. Mycket nöjd med Räkan i dag då hon var riktigt rolig att hoppa!


Är så tävlingssugen nu! Räkan i Matfors i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0