Fredagkväll!

I bland funderar jag vad vanligt folk, som inte har häst,  gör på kvällar och helger. Någon som vet? Städar? Lagar avancerad mat? Tittar på tv? Jag vet inte för sånt håller vi inte på med på Brännan, här rids det för fullt!

I dag har det varit Icas som gällt hela dagen, och på kvällen red jag och Malin ut. Tror inte jag var inne förrän vid 22 igen sen. Det tar ju sin lilla tid att rida, pyssla och ta in hästar, och prata såklart! För det tar ju konstig nog längre tid när man är två än när jag gör det själv, även om man skulle kunna tro att det var tvärtom. Men det är ju givetvis bara trevligt med sällskap, speciellt när man ska ut i mörkret. Men nog känns det som man skulle ha mycket tid över om maninte hade hästar, och jag skulle nog bli rätt rastlös. Och nu väntar en helg med en massa häst även om jag själv tycker det känns som det blir en lugn helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0