Intensiv dag!

I dag har det varit full fart då hovis varit här, jag har haft lektioner och så är det ju som alltid lite hästar att rida. Som tur var kunde jag rida lite under tiden hovis var här också så det gick riktigt bra med planeringen!

Jag och Malin började i morse med att rida ut på Totte och Räkan, Totte var lite spänd och småbusig i början men lugnade sig efter en stund och på hemvägen travade vi eb ganska bra bit och han var jätteduktig! Sen var det Corrans tur, vi red ut och var väl inte helt överens i dag. Men som tur är så är Corran lättövertalad och sen var hon som vanligt, dvs jättefin! Taggen fick gå samma galoppintervaller som Räkan gick i går. Han var på hugget som vanligt, och blev rejält svettig av passet!

På kvällen hade jag lektioner och testade lite av övningarna som Maria Gretzer använde på clinicen. Det gick bra, både hästar och ryttare var svettiga och nöjda efteråt!


Några av de ryttare som fick svettas i kväll, fast det är några år sedan den här bilden togs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!Vilken hovis har du? :)

2012-02-09 @ 12:28:04
Postat av: Nilla

Pernilla Lundbom skor åt mig.

2012-02-09 @ 18:03:13
URL: http://nillashast.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tror du att hon är intresserad av en ny kund?Jag hittar inget telefonnummer nånstans? :/

2012-02-15 @ 09:35:07
Postat av: Nilla

Det kan jag inte svara på, hon har en egen blogg: hovismamma.blogg.se

2012-02-15 @ 21:35:27
URL: http://nillashast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0