Plötsligt händer det!

Plötslgt händer det, plötsligt får man en ahaupplevelse och den där underbara känslan av att det är så här det ska kännas kommer! Ofta är det ju på träningar eller liknande men det kan komma när som helst! I dag när jag red Räkan så var förutsättningarna inte alls de bästa, jag hade jobbat och ridit Taggen innan så jag var rätt trött. Det regnade och underlaget var halvlerigt. Hon var lite seg i början men började släppa lite efterhand, och vi lekte lite i galoppen. Växlade spontant och utan planering lite skänkelvikning, små o stora volter, förvänd galopp och över ett litet dike i galoppen. Och så bara lossnar hon helt och det känns så bra, så rätt! Underbart! Måste säga att jag haft ganska många ahaupplevelser den sista tiden, framförallt 1 meters rundan med Taggen i Kramfors, ser det som ett tecken på att jag är på väg åt rätt håll! Eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: MariaM-L

Härlig känsla det där!

2011-06-21 @ 09:21:20
Postat av: Ramona

Hej.

Å va underbart Pernilla, jag gläds med dig, det är bara att fortsätta jobba, eller hur det nu va.

2011-06-21 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0