Kaos-fredag!

Vilken rörig, stressig och lätt kaosartat dag det blev!
 
Vi var en kort på jobbet, eftersom vi låg efter redan innan så var det verkligen inte bra. Precis samtidigt som jag försökte hinna med allt som skulle göras på förmiddagen innan varorna kom så ringde seminstationen. Lemonaden var inte dräktig! De andra krångelstona var dräktiga men inte Lemonaden. Vi hade redan innan bestämt oss för att byta hingst men eftersom det var fredag, och inga flyg går, och slutet på säsongen så gick det inte få transport av semin. Efter några turer fram och tillbaka så hade de fixat transport från Rommetravet och där i närheten fanns en hingst station, tyvärr bara med hopphingstar! Men just nu finns det inte så mycket att välja på, så i morgon semineras hon med Contant Q och nu hoppas jag verkligen att hon blir dräktig!
 
Efter en tuff dag på jobbet, och mentalt med Lemonadens semin, så kände jag att jag måste få umgås lite med mina prinsessor. Så fort ner till hästarna och red lite dressyr på Clarinett. Sen snabba bud hem och jag kom hem samtidigt som Linda som jag skulle åka med kom. Gick fort att duscha och vi var inte ens sist, och bara 3 minuter sena, till personalmiddagen! Jobbet bjöd oss ordinarie och sommarpersonalen på thaibuffe. Gott, och jag blev jättemätt. Lyckades ändå bokföra lite när jag kom hem och nu har jag även fått i mig lite ost och kex.
 
Tur att jag har en veckas semester efter denna dag. Och håll tummarna för Lemonaden nu!
 
Några av flickorna hade sovmorgon i morse, här Dajmen! 
 
Wasabi klev inte upp när jag satte på henne flughuvan.
 
Från Clarinett och mitt ridpass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0