Mansförkylning!

Aprilväder i dag med toksnö, regn och sol i en salig blandning!
 
Typiskt nog har jag blivit anfallen av en förkylning i dag, Nisse har varit sjuk några dagar och han är typ döende,  hoppas att jag inte drabbats av samma . Fast det är ju en mans förkylning...
 
Jag har jobbat på Ica och efter jobbet drog jag och Linda direkt på massagekurs. Det var Ulrika dom brukar massera och prova sadlar som hade den. Intressant att få lära sig mer om muskelskador och hur muskeln ska kännas.  Nu ska jag försöka klämma igenom mina hästar innan nästa omgång av kursen, så jag har ännu mer frågor tills dess! Intressant i alla fall! På hemvägen höll vi på krocka med en älg som gick över vägen utan att titta sig för, men Linda var med och hann veja! Nu ska jag försöka sova bort förkylningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0