Stormvarning!

Det sägs att det ska bli storm i morgon, jag hoppas att vi ska klara oss! Som prognosen på yr ser ut så ser det ändå ganska lovande ut här, hoppas att dom har rätt!
 
I dag red jag först Szum och Lilla Grå. Med Lilla Grå kom jag faktiskt till lite ridning i dag, även om jag fick jobba rätt hårt för det. Tror ändå att det går åt rätt håll nu. Sen fick Lemonaden jobba i töm och hon börjar komma ut lite mer med halsen även om hon fortfarande är tjafsig i munnen. Beroza fick prova tömköringsgjorden och srn gick vi en sväng med den på gården, vi jobbade med stopp, start och ryggning, det senare var rätt jobbigt...
 
Sen tacorester till mat och i väg på lektioner. Nu ska jag försöka sova fast det har börjat viba runt huset, jag gillar inte storm!
 
Lemonaden på banan i dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0